واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

تجربه؛ نقطه اتکای سرخ ها

پرسپولیسی‌ها با داشتن بازیکنان جوان و باتجربه روی نیمکت از این نظر برتری دارند این در حالی است که عیار نیمکت استقلال نسبت به رقیب خود پایین‌تر است
تدبیر24 »فرشاد پیوس - کار پرسپولیس در دربی 84 آسانتر از استقلال است. پرسپولیس با اختلاف 13 امتیازی حاشیه امنیت بیشتری از رقیب خود دارد و این موضوع موجب می‌شود تا بازیکنان خونسرد در بازی ظاهر شوند. پرسپولیس از نظر فنی و کیفیت بازیکنان بالاتر از استقلال است، هر چند استقلال جوان به بردهای خوبی در بازی‌های اخیر دست یافته اما پرسپولیس باتجربه راحت‌تر می‌تواند در دربی حضور یابد و نتیجه بگیرد.

در نهایت هر تیمی از موقعیت‌های خود بیشتر سود ببرد و هر تیمی که از نظر ذهنی آماده‌تر باشد، برنده این دیدار خواهد بود که پرسپولیس این آمادگی را دارد و شرایط این تیم برای رسیدن به 3 امتیاز این دیدار بهتر از رقیب است.

 علیرضا منصوریان مربی خوبی است اما نیمکت پرسپولیس پربارتر از استقلال است، پرسپولیسی‌ها با داشتن بازیکنان جوان و باتجربه روی نیمکت از این نظر برتری دارند این در حالی است که عیار نیمکت استقلال نسبت به رقیب خود پایین‌تر است. تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی 84 را باید تقابل یک تیم باتجربه با یک تیم جوان بدانیم و قطعاً یکی از فاکتورهای مهم برای رسیدن به پیروزی در این دیدار تجربه است که پرسپولیس این فاکتور را دارد.

غیبت بازیکنی همچون کمال کامیابی نیا قطعاً 30 درصد بر کیفیت پرسپولیس تأثیر خواهد داشت، هافبک جنگنده‌ای که در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور و در طول بازی‌ها شرایط ایده آلی داشته. او هماهنگی خوبی با خط دفاع و هافبک‌های پرسپولیس دارد و قطعاً غیبت او بر کیفیت کار تیم برانکو تأثیر منفی خواهد داشت البته حضور صادق محرمی می‌تواند موجب شود تاحدودی مشکلات پرسپولیس در این دیدار از بین برود اما قطعاً برانکو می‌تواند تصمیم درستی در خصوص جایگزینی بازیکن تأثیرگذار و محروم خود بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: